Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Έλλειψη-ανθρώπων-που-αγαπάς-παντοτινά: ο ιός που χτυπάει στην καρδιά (σκόρπιες σκέψεις)


Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένας πλανήτης, στον οποίο τα μυστήρια πλάσματα που ζούσαν πάνω σε αυτόν, ήταν πολύ δραστήρια. Διασκέδαζαν, μάθαιναν, πήγαιναν στις δουλειές τους, ταξίδευαν, επικοινωνούσαν,  αγκαλιαζόντουσαν και χαμογελούσαν. 

Χαμογελούσαν.... πόσο όμορφο να βλέπεις αυτήν την καμπυλωτή γραμμή στο πρόσωπο του άλλου.
Ένα πρωί όμως, απαγορεύτηκε στους ανθρώπους να διασκεδάζουν, να μαθαίνουν, να εργάζονται, να ταξιδεύουν και να αγκαλιάζονται. Μα το χειρότερο ήταν ότι έπρεπε να κρύβουν το χαμόγελό τους κάτω από τις μάσκες που φορούσαν.

Είπαν, πως οι άνθρωποι κινδυνεύουν από έναν θανατηφόρο ιό που σε χτυπάει στα πνευμόνια. Covid-19 είναι το όνομά του.


Μαζί με αυτό όμως, οι άνθρωποι κινδυνεύουν από έναν άλλον, ψυχοφθόρο ιό που σε χτυπάει στην καρδιά. 
Έλλειψη-ανθρώπων-που-αγαπάς-παντοτινά είναι το όνομά του.

~~~

Σήμερα, δεν έχει συνοχή η σκέψη μου. Μόνο θλίψη και σκόρπια συναισθήματα που κάπως ήθελα να εκφράσω. Μένοντας σε απόσταση, προστατεύω όλους αυτούς που αγαπώ, μα αλήθεια μου λείπουν αφάνταστα! Κι αναρωτιέμαι πότε θα τελειώσει όλο αυτό και θα μπορέσω ξανά να αγγίξω με ασφάλεια τους συγγενείς και τους φίλους μου. 

Να βυθιστώ στην αγκαλιά τους, να λιώσω με το χάδι τους και να παραδοθώ στο φιλί τους.

Μέχρι τότε, 
επιλέγω την έλλειψή τους τώρα, 
για να έχω την παρουσία τους μετά.

-Ελπίζω-






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αυτό που νιώθω για σένα είναι μοναδικό.

  Είναι η μυρωδιά σου, είναι το βλέμμα σου, είναι το άγγιγμα σου, είναι η φωνή σου, είναι η αγκαλιά σου, είναι το περπάτημα σου, είναι ο τρόπος που στέκεσαι, είναι ο τρόπος που με φιλάς, είναι η αύρα σου, είναι η προσωπικότητα σου. Είσαι εσύ. Και είσαι τόσο διαφορετικός, μα είμαι κι εγώ, τόσο διαφορετική μαζί σου.

Ημέρα της Γυναίκας 2022 - Χαρμολύπη

Ημέρα της γυναίκας σήμερα και δεν ξέρω αν από τα συναισθήματα μου υπερτερεί η χαρά ή η λύπη.

Κι αν πληγωθείς, το δείχνεις πάντα;

Έξω βρέχει, μα το μυαλό μου πλημμυρίζει συναισθήματα και σκέψεις. Παίρνω το τηλέφωνο και εντελώς μηχανικά πληκτρολογώ το νούμερο σου. Ευτυχώς το σηκώνεις.  Σε ακούω μετά από καιρό. Λέμε λίγο τα νέα μας κι έπειτα σιωπή.

Γράμμα στον άγιο Βασίλη

  Άγιε μου Βασίλη, μπορεί να με θεωρείς μεγάλη για να σου γράφω γράμμα, μα μέσα μου παρέμεινα ένα παιδί. Ένα παιδί που επιθυμεί τα πιο όμορφα, τα πιο απλά, ίσως όμως και τα πιο δύσκολα για κάποιους, πράγματα.  Ένα παιδί γεμάτο όνειρα κι ελπίδες. 

Σε αναμονή·

Μέσα στην τόση αδιαφορία, ταιριάζαμε πολύ για να τα παρατήσω τόσο εύκολα.