Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

This is what it feels like

Related image 

You know better that taste between my legs.



Ήξερα από την αρχή ότι αυτό που ένιωθα ήταν τόσο μοναδικό και δυνατό που θα με κρατούσε δεμένη εκεί.
Λυσασμένη να θέλω κι άλλο. 
Είδες την άγρια πλευρά στο αθώο μου βλέμμα κι αυτό εκμεταλλεύτηκες όσο καλύτερα μπορούσες. Με έκανες να ανακαλύψω την ελευθερία, καθώς βρισκόμουν στα όρια που εσύ έθετες. Μαζί σου γεύτηκα διάφορες αισθήσεις και οδηγήθηκα σε μέρη και συναισθήματα που κανείς άλλος δεν μπορεί, αλλά και δεν θέλω να μου προσφέρει. 

Κάθε φορά νομίζω πως τελειώνει, μα ο τρόπος που εσύ με κάνεις να τελειώνω, με εθίζει να σε θέλω κι άλλο.

Με έδεσες μια φορά και με κυρίευσες για πάντα. Με δάγκωνες αφήνοντας μου σημάδια, δείχνοντας μου κατά αυτόν τον τρόπο την επικράτεια σου. Με έπνιγες τόσο που άδειαζες τον αέρα μου και ξανά γέμιζα με εσένα. Μου έδενες τα μάτια, ανάσανες στο αυτί μου, βασανιστικά με έγλυφες και με κρατούσες τόσο σφιχτά που ο πόνος ήταν η ηδονή μου.

Είσαι ένας, μα αυτά που νιώθω πολλά. Δέσμευση, κυριαρχία, απελευθέρωση, έκρηξη, πτώση, εθισμός, οργασμός. 

You mindfuck me, better than anyone else just fuck.



Pin me down.
Choke me.
Tie me.
Pull my hair.
Slap my ass.
Bite my nipple.

..again and again and again. 


Με τον τρόπο μου θα τα ζητάω με κάθε ευκαιρία και θα τα δέχομαι για όσο ακόμη μου τα προσφέρεις.

Baby, if you give it to me
i'll give it to you
as long as you want.



Ένα κομμάτι του εαυτού μου, θα είναι για πολύ ακόμη υποτακτική σου.




This is what it still feels like.





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αυτό που νιώθω για σένα είναι μοναδικό.

  Είναι η μυρωδιά σου, είναι το βλέμμα σου, είναι το άγγιγμα σου, είναι η φωνή σου, είναι η αγκαλιά σου, είναι το περπάτημα σου, είναι ο τρόπος που στέκεσαι, είναι ο τρόπος που με φιλάς, είναι η αύρα σου, είναι η προσωπικότητα σου. Είσαι εσύ. Και είσαι τόσο διαφορετικός, μα είμαι κι εγώ, τόσο διαφορετική μαζί σου.

Όταν χάνεις κάτι που αγαπάς

Κι όταν ρωτήθηκε τι θα τον πλήγωνε περισσότερο, εκείνος αποκρίθηκε:  ότι θα χάσω κάτι που μου αρέσει πολύ .