Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μπαμπά για 'σένα.



Ο συνδρομητής που καλέσατε δεν είναι διαθέσιμος. Η κλήση σας προωθείται. 
Παρακαλώ αφήστε το μήνυμα σας μετά τον χαρακτηριστικό ήχο. 


***

Γεια σου μπαμπά. Σήμερα είναι η γιορτή του πατέρα και με αφορμή αυτό πήρα να σου πω ένα ευχαριστώ. Ευχαριστώ που με κράτησες,  που γεννήθηκα και που υπάρχω. Ευχαριστώ που στα πρώτα χρόνια ήσουν εκεί και μου έδωσες αγάπη, ενδιαφερόσουν και έπαιζες μαζί μου. Ευχαριστώ για όσα έκανες για εμένα, για όλα αυτά που μου έδωσες. Μα το μεγαλύτερο ευχαριστώ, στο οφείλω για όλα όσα έμαθα μέσα από την έλλειψη σου. Ευχαριστώ που μου δίδαξες πώς οι άνθρωποι δεν είναι ειλικρινείς και δεν εκφράζονται. Ευχαριστώ που με έκανες να καταλάβω πως αυτό που πονάει πιο πολύ είναι εκείνοι που σε κοιτάζουν,  αλλά δεν σε βλέπουν. Εκείνοι που είναι παρόντες και απόντες από κάθε σου συναίσθημα. Σε ευχαριστώ που μου έμαθες να μην εμπιστεύομαι και πως η ματαίωση είναι το πιο συχνό αίσθημα. Σε ευχαριστώ μπαμπά που υπάρχεις και δεν υπάρχεις στη ζωή μου. Σε ευχαριστώ που μέσα από το σκοτάδι, με έκανες να δω το φως. 

Σε ευχαριστώ γιατί νομίζω ότι μου έμαθες περισσότερα από άλλους μπαμπάδες.





Σχόλια

  1. Ανώνυμος20/6/17, 10:45 π.μ.

    Φοβερή κατάθεση ψυχής από την άλλη όψη του νομίσματος. ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ για το σχόλιο. Δυστυχώς υπάρχουν και αυτές οι πλευρές ή και χειρότερες. Καλημέρα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αυτό που νιώθω για σένα είναι μοναδικό.

  Είναι η μυρωδιά σου, είναι το βλέμμα σου, είναι το άγγιγμα σου, είναι η φωνή σου, είναι η αγκαλιά σου, είναι το περπάτημα σου, είναι ο τρόπος που στέκεσαι, είναι ο τρόπος που με φιλάς, είναι η αύρα σου, είναι η προσωπικότητα σου. Είσαι εσύ. Και είσαι τόσο διαφορετικός, μα είμαι κι εγώ, τόσο διαφορετική μαζί σου.

Όταν χάνεις κάτι που αγαπάς

Κι όταν ρωτήθηκε τι θα τον πλήγωνε περισσότερο, εκείνος αποκρίθηκε:  ότι θα χάσω κάτι που μου αρέσει πολύ .