Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Λοιπόν, ήδη 23.


 

Άλλες 365 μέρες εμπειρίας, δοκιμασίας, αναπνοής και έντασης προστέθηκαν και συνεχίζω να προχωράω προς όλα όσα επιθυμώ και στοχεύω.


Αναμφίβολα, πέρασα την πιο σκοτεινή και δυνατή, σε στιγμές και συναισθήματα, χρονιά, της μέχρι τώρα ζωής μου. Χρειάστηκε να κλείσω κύκλους, να αποχαιρετήσω συνήθειες και να αποχωριστώ με βία ανθρώπους και καταστάσεις που πια είχαν τελειώσει, με κάθε σημασία. Απογοητεύτηκα τόσο πολύ, πόνεσα, χτυπώντας πόρτες που από καιρό είχαν μείνει κλειστές.  Δοκιμάστηκα με τα όρια μου. Σε άλλες περιπτώσεις, χρειάστηκε να τα μεγαλώσω και σε άλλες με μανία να τα στενέψω. 

Ένιωθα για λίγο να μένω πίσω, παλεύοντας με κάτι περίεργα πλάσματα. 

Έως ότου, το πήρα απόφαση! 
Κι όλα είναι μια απόφαση 
.....κι ένας μακρύς δρόμος.

Παρατήρησα τον εαυτό μου και τα βρήκα μαζί του, τον αποδέχτηκα, τον σεβάστηκα και άρχισα να τον αγαπώ. Και αγαπώ τον εαυτό μου, για εμένα σημαίνει πια, να είμαι σε θέση να αντιλαμβάνομαι την μοναδικότητα των καταστάσεων και των συναισθημάτων.

Είμαστε όλοι τόσο διαφορετικοί και δεν υπάρχει τίποτα απόλυτο και αμοιβαίο. Δεν μπορώ να εξαναγκάσω κανέναν να νιώσει αυτό που θέλω. Ούτε μπορώ να αλλάξω κάποιον ή κάτι που δεν το θέλει, μόνο και μόνο επειδή εμένα με ικανοποιεί. 

Άλλαξα όμως κάτι άλλο. Αυτό που, πραγματικά μόνο, μπορούσα. Άλλαξα τον τρόπο που βλέπω τα πράγματα και κατ' επέκταση την σκέψη μου, μέσω μιας διαδικασίας αποβολής των αρνητικών συναισθημάτων και καταστάσεων.  Αποδέχτηκα, προσπέρασα και ξέφυγα.

Για κάθε ευτυχισμένη στιγμή, νιώθω τυχερή. Για κάθε δυστυχία, αισθάνομαι πλήρης, μιας και μου δίνεται η δυνατότητα της ανακάλυψης και κατανόησης του κόσμου και του εαυτού μου.

Αποφάσισα ότι, η ζωή είναι όμορφη και απλή, αν το επιλέξεις και το αποφασίσεις εσύ. Η τόσο σκοτεινή αυτή χρονιά, με γέμισε με φως, ζωντάνια και έρωτα. Αν όλα αυτά δεν είχαν συμβεί, δεν θα ήμουν κι εγώ αυτή, επομένως για όσα τώρα σκέφτομαι και είμαι, τα οφείλω στο κρύο που ένιωσα μέχρι να βρω τον ήλιο.



Υ.Γ. Μια αγκαλιά τεράστια, σε όσους στάθηκαν πλάι μου, σε κάθε επίπεδο που βρέθηκα και ένα φιλί σε όσους προσπάθησαν να με προσγειώσουν. Όχι σαν του Ιούδα, εξάλλου η κακία και το μίσος ανήκουν στα αρνητικά συναισθήματα.




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αυτό που νιώθω για σένα είναι μοναδικό.

  Είναι η μυρωδιά σου, είναι το βλέμμα σου, είναι το άγγιγμα σου, είναι η φωνή σου, είναι η αγκαλιά σου, είναι το περπάτημα σου, είναι ο τρόπος που στέκεσαι, είναι ο τρόπος που με φιλάς, είναι η αύρα σου, είναι η προσωπικότητα σου. Είσαι εσύ. Και είσαι τόσο διαφορετικός, μα είμαι κι εγώ, τόσο διαφορετική μαζί σου.

Όταν χάνεις κάτι που αγαπάς

Κι όταν ρωτήθηκε τι θα τον πλήγωνε περισσότερο, εκείνος αποκρίθηκε:  ότι θα χάσω κάτι που μου αρέσει πολύ .