Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Για εσένα Μαμά.


 Η μόνη μορφή αγάπης που προυπάρχει, πριν καν να την έχεις κοιτάξει στα μάτια. Τίποτα στον κόσμο δεν συγκρίνεται με την σχέση αυτή.
Μαμά, μόνο εσύ ξέρεις καλά μέσα σου, πως άντεξες τις αλλαγές στο σώμα σου και στις ορμόνες σου, το βάρος, τους πόνους και το πρήξιμο σ' όλο σου το σώμα, την αγωνία και το άγχος να ακούσεις την καρδιά μας σε κάθε υπερηχογράφημα, το γιατρό να λέει ότι όλα πάνε καλά, τον φόβο αλλά και την τεράστια επιθυμία να μας κρατήσεις επιτέλους αγκαλιά, νιώθοντας, όπως λες, την μεγαλύτερη λύτρωση και ευτυχία που σε κάνει να ξεχνάς κάθε μορφή πόνου και άγχους.

Κι αργότερα, Μαμά, ποτέ δεν σταμάτησες το ταξίδι σου. Συνεχώς προσφέρεις και στους τέσσερις μας και κάνεις το μαύρο λευκό, αρκεί να μας δεις να χαμογελάμε.

Περάσαμε τόσα πολλά μαζί και νιώσαμε όλα τα συναισθήματα. Η σχέση μας δοκιμάστηκε, πέρασε από διακυμάνσεις, μα ποτέ δεν γκρεμίστηκε τίποτα από όσα τόσα χρόνια έκτιζες για εμένα. Και ξέρεις πολύ καλά τι εννοώ.

Αυτό που σε κάνει ξεχωριστή από όλες τις υπόλοιπες μαμάδες, είναι ότι έχεις την πιο όμορφη, δυνατή και έντονη παρουσία στην ζωή μου, αλλά παράλληλα και τόσο διακριτική. Με αφήνεις να κάνω τις επιλογές μου, όποιες κι αν είναι αυτές, ενώ είσαι πάντα εκεί για την μεγαλύτερη και ασφαλέστερη αγκαλιά του κόσμου, ό,τι κι αν συμβεί. Δεν θυμώνεις με τα λάθη μου, αλλά συζητάς μαζί μου για τις συνέπειες τους. Δεν με πιέζεις και δεν παρεμβαίνεις στην ζωή μου. Με συμβουλεύεις αναλύοντας μου όλες τις όψεις του ίδιου νομίσματος. Και δεν είναι πάντα μόνο δύο.

Μαμά, για όσα είμαι σήμερα,  ευθύνεσαι εσύ!

Είσαι αυτή που έχεις αναπληρώσει κάθε κενό μου και μπορείς να πάρεις κάθε ρόλο στην ζωή μου.
Το δικό σου ρόλο όμως, κανείς δεν μπορεί να τον αναπληρώσει.

Χρόνια πολλά Μαμά. Ελπίζω να γίνω σαν εσένα.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αυτό που νιώθω για σένα είναι μοναδικό.

  Είναι η μυρωδιά σου, είναι το βλέμμα σου, είναι το άγγιγμα σου, είναι η φωνή σου, είναι η αγκαλιά σου, είναι το περπάτημα σου, είναι ο τρόπος που στέκεσαι, είναι ο τρόπος που με φιλάς, είναι η αύρα σου, είναι η προσωπικότητα σου. Είσαι εσύ. Και είσαι τόσο διαφορετικός, μα είμαι κι εγώ, τόσο διαφορετική μαζί σου.

Όταν χάνεις κάτι που αγαπάς

Κι όταν ρωτήθηκε τι θα τον πλήγωνε περισσότερο, εκείνος αποκρίθηκε:  ότι θα χάσω κάτι που μου αρέσει πολύ .