Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η πιο ωραία ιστορία στο πιο άσχημο εξώφυλλο.


Πήγα σε ένα bazaar βιβλίων και μπαίνοντας είδα αράδες στιβιασμένα βιβλία πάνω στους πάγκους. Τόσος κόσμος μαζεμένος, μαγεμένος από τα χρώματα και τους τίτλους.

"Νέες κυκλοφορίες"

"Σπάνια βιβλία - θησαυρός"

"Μοναδικές ευκαιρίες"



Προχώρησα ευθεία, προσπέρασα με δυσκολία το πλήθος και κοντοστάθηκα μπροστά από τα "οικονομικά βιβλία μέχρι 3€". Εύκολα διέκρινα τα λερωμένα και άχρωμα, με δύσμορφη γραμματοσειρά και άσχημη μυρωδιά υγρασίας βιβλία. 
Ήμουν σίγουρη πως το περιεχόμενο τους θα ήταν ανούσιο. 
Παρατήρησα για λίγο και σκέφτηκα, ποιός θα τα αγοράσει, ακόμη κι αν είναι τόσο φθηνά, όταν έχεις άπειρες γεμάτες επιλογές;

Γέλασα, μα το μάτι μου έπεσε σε ένα βιβλίο και το έπιασα στα χέρια μου. Ο τίτλος δεν με έπεισε. Κακής ποιότητας χαρτί με ένα σκίσιμο στο οπισθόφυλλο. Η περίληψη δεν με συγκίνησε και δεν μου δημιούργησε κανένα ενδιαφέρον. 

Τότε είδα κάποιους παραδίπλα να με κοιτούν παράξενα για την επιλογή μου και αποφάσισα να το αγοράσω. Από μικρή ήμουν αντιδραστική. Είδα πως με το βλέμμα τους με έκριναν. 
Εδώ που τα λέμε, ποιός πραγματικά θα  ήθελε να αγοράσει ένα τέτοιο βιβλίο;

Γύρισα σπίτι, άνοιξα ένα συρτάρι και πέταξα την τρίευρη αγορά μου μέσα με ειρωνεία.



Τα χρόνια περνούσαν και το βιβλίο βρισκόταν όλο και πιο βαθιά χωμένο στο συρτάρι. Στην μετακόμισή μου, το ξαναέπιασα στα χέρια μου και χαμένη στις κούτες, κουρασμένη και απογοητευμένη για το χάος που δε μπορούσα να βάλω σε τάξη, ξεκίνησα να διαβάζω την πρώτη σελίδα.

Η ώρα ήταν 18:20 και το ξημέρωμα με βρήκε με δάκρυα στα μάτια διαβάζοντας τις τελευταίες λέξεις του επιλόγου. 

Τι είχα χάσει τόσα χρόνια...
Ήταν η πιο όμορφη ιστορία που διάβασα ποτέ μου!





Υ.Γ. Το βιβλίο αυτό μου δίδαξε ότι δεν πρέπει να κρίνω κάποιον και κάτι που έρχεται στη ζωή μου, συγκριτικά με όσα πέρασαν. Μάθαμε να κρίνουμε περισσότερο από τα φαινόμενα, παρά από την πραγματικότητα, γιατί μάτια έχουμε οι περισσότεροι, αντίληψη όμως;  

Δες επίσης:

Οι στίχοι που μ' ενέπνευσαν.


 
(Bloody Hawk - Το εικοσάλεπτο)

Σήμερα έδωσα το μίσος μου σε κάποιον
Και αυτός μου γύρισε πίσω ένα χαμόγελο

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αυτό που νιώθω για σένα είναι μοναδικό.

  Είναι η μυρωδιά σου, είναι το βλέμμα σου, είναι το άγγιγμα σου, είναι η φωνή σου, είναι η αγκαλιά σου, είναι το περπάτημα σου, είναι ο τρόπος που στέκεσαι, είναι ο τρόπος που με φιλάς, είναι η αύρα σου, είναι η προσωπικότητα σου. Είσαι εσύ. Και είσαι τόσο διαφορετικός, μα είμαι κι εγώ, τόσο διαφορετική μαζί σου.

Όταν χάνεις κάτι που αγαπάς

Κι όταν ρωτήθηκε τι θα τον πλήγωνε περισσότερο, εκείνος αποκρίθηκε:  ότι θα χάσω κάτι που μου αρέσει πολύ .