Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μεγαλώνω και αγαπώ...




Είναι ωραίο να μεγαλώνεις για τα καλά που αποκτάς όσο περνούν τα χρόνια.... Σύγκρινε τον εαυτό σου με το χθες, με τον προηγούμενο μήνα, τον προηγούμενο χρόνο, την προηγούμενη δεκαετία και δες τις διαφορές. Τι κέρδισες, τι έμαθες και τι έχασες;

   Μεγαλώνω και καταλαβαίνω. Ποια είμαι, που είμαι, που πάω, τι θέλω. Ναι τα καταλαβαίνω μέχρι εκεί που μου το επιτρέπει η ηλικία μου. Θέτω στόχους που είτε τους πλησιάζω, είτε τελικά τους θεωρώ αδύνατους για τώρα, παραμερίζοντας τους -προσωρινά- στην άκρη.

  Μεγαλώνω και ανακαλύπτω. Τον εαυτό μου συνεχώς μα και τους ανθρώπους γύρω μου. Τη ζωή που κυλάει άλλοτε με αργούς, άλλοτε με γρήγορους ρυθμούς - το μυαλό μας ορίζει την ταχύτητα κατά μία έννοια. Ζω στον κόσμο αυτό που μου προσφέρεται.

 Μεγαλώνω και εξελίσσομαι. Αλλάζω σκέψεις και απόψεις. Αναθεωρώ για αυτά που μου συμβαίνουν. Ψάχνομαι κάθε φορά λίγο παραπέρα. Αναπτύσσω νέες σχέσεις με ανθρώπους - είτε γνωρίζοντας καινούριους, είτε γνωρίζοντας καλύτερα τους παλιούς.

 Μεγαλώνω και ανησυχώ. Στιγμές περνάνε και έρχονται. Οι άνθρωποι το ίδιο, άλλοι φεύγουν, άλλοι έρχονται και άλλοι που περίμενα δεν έφτασαν ποτέ. Έμαθα να κρατώ αυτούς που θέλουν να μείνουν. Για αυτούς φοβάμαι, για αυτούς χαίρομαι και για αυτούς ενδιαφέρομαι.

 Μεγαλώνω και αποκτώ. Εμπειρίες, μαθήματα και γνώσεις. Μπλεγμένη σε μια δύσκολη κατάσταση δεν βλέπω καθαρά, όμως μετά πάντα βρίσκω αυτό που αποκόμισα. Και πάντα υπάρχει κάτι εκεί και με περιμένει. Αντιμετωπίζω με τον καιρό τις καταστάσεις πιο ώριμα -αντιμετωπίζω- βασικά αυτό.

 Μεγαλώνω και αγαπώ. Αγαπώ γιατί καταλαβαίνω, ανακαλύπτω, εξελίσσομαι, ανησυχώ και αποκτώ! Έχω υγεία, αγαθά πρώτης ανάγκης, κοινωνική αποδοχή, ανθρώπους που εμπιστεύομαι και με εμπιστεύονται. Έχω επίσης την ευκαιρία να ζήσω πάνω σε αυτόν τον πλανήτη για κάποιες δεκαετίες και να απολαύσω τα όσα μου προσφέρει.

  Για αυτό κάθε μέρα που ξυπνώ και βλέπω το φως του ήλιου είμαι ευγνώμων, γιατί δεν θα κρατήσει για πάντα. Συνεχίζω το ταξίδι μου κάθε πρωί. Κάθε μέρα και πιο μεγάλη, κάθε μέρα και πιο γεμάτη. Και αγαπώ αυτό που καταφέρνω να γίνω. Αγαπώ το πέρασμα που αφήνει η ζωή μου με όλα τα καλά και όλα τα άσχημα του.

  Μεγαλώνω κάθε στιγμή και λίγο παραπάνω, γεμίζοντας περιπέτειες. Αγαπώ τις περιπέτειες αυτές γιατί μου δείχνουν πως να συνεχίσω.

 Μεγαλώνω και αγαπώ τον εαυτό μου!





Υ.Γ. Το παρόν κείμενο γράφτηκε από εμένα τη Δευτέρα, 9 Μαρτίου 2015 στο site Cosmara, το οποίο δεν υπάρχει πια. Έπεσα τυχαία πάνω του και σκόπιμα το αναδημοσιεύω.

 Εξακολουθεί να είναι από τα αγαπημένα μου....

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αυτό που νιώθω για σένα είναι μοναδικό.

  Είναι η μυρωδιά σου, είναι το βλέμμα σου, είναι το άγγιγμα σου, είναι η φωνή σου, είναι η αγκαλιά σου, είναι το περπάτημα σου, είναι ο τρόπος που στέκεσαι, είναι ο τρόπος που με φιλάς, είναι η αύρα σου, είναι η προσωπικότητα σου. Είσαι εσύ. Και είσαι τόσο διαφορετικός, μα είμαι κι εγώ, τόσο διαφορετική μαζί σου.

Όταν χάνεις κάτι που αγαπάς

Κι όταν ρωτήθηκε τι θα τον πλήγωνε περισσότερο, εκείνος αποκρίθηκε:  ότι θα χάσω κάτι που μου αρέσει πολύ .