Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Γράμμα για τα αδέρφια μου


Δημιουργηθήκαμε στο ίδιο μέρος, οι καρδιές μας έμαθαν να χτυπούν σε εκείνο το ίδιο σώμα που μας φιλοξένησε μέχρι σιγά σιγά να γνωριστούμε. Γεννηθήκαμε τόσο όμοιοι, μα τόσο διαφορετικοί, με μια μικρή ιδιαιτερότητα, που όμως αυτή είναι η δύναμή μας!

Σας περίμενα χρόνια ολόκληρα και ειλικρινά ήσασταν το καλύτερο δώρο που μου χάρισαν ποτέ. Μεγαλώνουμε μαζί κι ας με βλέπετε ως μεγάλη. Μαζί σας πάντα γίνομαι τόσο μικρή, ώστε η μαμά να λέει πως αντί να βάζω τάξη, σας αναστατώνω περισσότερο. Μα έτσι είναι τα αδέρφια. Κάνουμε τις ίδιες σκανταλιές, τιμωρούμαστε μαζί, καλύπτουμε ο ένας τον άλλον, μοιραζόμαστε τα μυστικά μας, πολλές, μα πάμπολλες φορές, σκοτωνόμαστε μεταξύ μας και φαγωνόμαστε χωρίς έλεος, όμως αν κάποιος άλλος πειράξει κάποιον από εμάς, τότε οι υπόλοιποι γινόμαστε η ασπίδα του.

Μαζί σας έχω γελάσει, όσο δεν έχω γελάσει ποτέ με κανέναν. Έχω νιώσει τόση ευτυχία, που γέμιζαν τα πάντα μέσα μου από αγάπη και λατρεία για εσάς. Χάρη στον ερχομό σας και στην ύπαρξη σας, γίνομαι καλύτερος άνθρωπος.

Το μόνο που πάντα θα προσπαθώ και θα κυνηγάω, είναι να μη χωρίσουμε ποτέ. Κανέναν και τίποτα να μην αφήσουμε να διασπάσει και να κόψει τους δεσμούς και την αγάπη μας. Μην πιστέψετε ποτέ κανέναν που θα πει ότι δεν είμαστε πραγματικά αδέρφια. Εξάλλου κανένα DNA δεν είναι αυτό που κάνει την οικογένεια. Είστε τα πιο φανταστικά αδέρφια του κόσμου όλου και είμαστε ΕΜΕΙΣ για ΕΜΑΣ. Χωρίς να το ξέρετε κι αν ήμουν μακρυά σας, με έχετε σώσει απίστευτες φορές.


Αν τολμήσει κανείς να σας πληγώσει, να ξέρετε ότι εγώ θα είμαι εδώ για εσάς. Να θυμάστε τα λόγια μου, κάθε φορά που θα νιώσετε προδομένοι.

Με απερίγραπτη αγάπη,
η μεγάλη σας αδερφή.



Υ.Γ. Η ιδιαιτερότητά μας, δύναμη μας.






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αυτό που νιώθω για σένα είναι μοναδικό.

  Είναι η μυρωδιά σου, είναι το βλέμμα σου, είναι το άγγιγμα σου, είναι η φωνή σου, είναι η αγκαλιά σου, είναι το περπάτημα σου, είναι ο τρόπος που στέκεσαι, είναι ο τρόπος που με φιλάς, είναι η αύρα σου, είναι η προσωπικότητα σου. Είσαι εσύ. Και είσαι τόσο διαφορετικός, μα είμαι κι εγώ, τόσο διαφορετική μαζί σου.

Όταν χάνεις κάτι που αγαπάς

Κι όταν ρωτήθηκε τι θα τον πλήγωνε περισσότερο, εκείνος αποκρίθηκε:  ότι θα χάσω κάτι που μου αρέσει πολύ .