Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ζωή μου το 2019· ευχαριστώ.

   

  Το 2019 έγινα κάποια που θαύμασα και νομίζω αυτό ήταν το πιο σπουδαίο γεγονός που συνέβη στην ζωή μου. Έκανα τόσα πολλά και πέτυχα περισσότερα ακόμη και στις πιο άτυχες στιγμές μου. Το 2019 ήταν μία υπέροχη χρονιά που δεν θέλω να αποχαιρετήσω, αλλά με οδηγό αυτήν να συνεχίσω και την επόμενη δεκαετία που ξεκινάει σε λίγες ώρες.
   Ήταν μια χρονιά πραγματικά γεμάτη όνειρα, χρώματα, ανθρώπους, νέες εμπειρίες, συναισθήματα κι αμέτρητη τύχη! Γιατί καλά όλα....αλλά κι η τύχη παίζει τον ρόλο της στην ζωή. Ήμουν πολύ τυχερή από την πρώτη κιόλας μέρα αφού κέρδισα 3 φλουριά (!!!).



Πέρασα από όλες τις κλίμακες συναισθημάτων. Χάρηκα, στεναχωρήθηκα, θύμωσα, απογοητεύτηκα, αγάπησα, αγχώθηκα...μα πιο πολυ η αλήθεια είναι πως γέλασα...γέλασα πολύ και είδα χρώματα πολλά κοιτάζοντας ψηλά...

                            


Δημιούργησα, έμαθα, έπαιξα, χόρεψα, τραγούδησα κι έτρεξα με παιδιά, σε τάξεις, σε θέατρα, σε διαγωνισμούς, σε μουσεία, σε εκδρομές, σε χαρούμενες και λυπημένες, σε αγχωτικές και ξέφρενες στιγμές...



                       



Ταξίδεψα και είδα νέα μέρη, άλλες συνήθειες και βιώσα καινούρια συναισθήματα. Ζαλίστηκα, προχώρησα, μαγεύτηκα, δοκίμασα, ξενύχτησα...


                                            


Μεγάλωσα και ήταν τόσο όμορφα. Η αγάπη που έλαβα, οι εκπλήξεις που έζησα κι οι άνθρωποι που ήταν κοντά μου και μου έκαναν την στιγμή ομορφότερη...

                                  



Το μοναδικό καλοκαίρι.... No words needed... Όσοι ήσασταν σ' αυτό, ξέρετε. 






                         

Το πόσο φωτογράφισα και φωτογραφήθηκα.....

                    

Τα καινούρια μέρη που ανακάλυψα και τους ανθρώπους που γίναμε φίλοι, ανταλλάξαμε απόψεις, μοιραστήκαμε ιδέες, υλοποιήσαμε όνειρα και ταιριάξαμε...

                                         



Τα αδέρφια μου, την οικογένειά μου, τον σκύλο μου για όλα όσα μοιραστήκαμε και φέτος....τον δεσμό που είναι τόσο ισχυρός...

Η ιδιατερότητά μας, η δύναμή μας.




 



 Και φυσικά τα δύο μεγαλύτερα ακαδημαϊκά και επαγγελματικά επιτεύγματα για το 2019. Την είσοδο μου στο μεταπτυχιακό, όπου ήδη γνώρισα ανθρώπους να μοιράζομαι και να γεμίζω, αλλά και την παρουσίαση της έρευνας μου σε ένα συνέδριο, όπου συνέβη ό,τι καλύτερο θα μπορούσε να συμβεί σε εμένα!!!!! Πάτησε εδώ





Τα τραγούδια που άκουσα περισσότερο την χρονιά αυτήν ήταν....





Το κείμενο που μου άρεσε πιο πολύ για το 2019 από όσα έγραψα είναι το Για εσένα Μαμά.




Είναι πολύ πρόχειρο για όσα έζησα, είδα κι ένιωσα. Έδωσα περισσότερο χρόνο στους ανθρώπους γύρω μου. Στην οικογένειά μου και στους φίλους μου. Σπατάλησα χρόνο που ήταν ωφέλιμος κι απόλυτα δημιουργικός και είμαι σίγουρη ότι με έκανε καλύτερο άνθρωπο. 

Σας ευχαριστώ όλους έναν έναν ξεχωριστά για ό,τι υπήρξατε για εμένα το 2019. Δεν θεωρώ τίποτα δεδομένο πλέον.
Στα επόμενα που έρχονται, με υγεία σωματική και ψυχική, αγάπη και πάθος για την ζωή. Εε και είπαμε και λίγο (πολύ) τύχη!

Καλή χρονιά παιδιά!

2020 σ'αγαπώ
......  φωνάξτε και μπορεί να πιάσει ;)













Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αυτό που νιώθω για σένα είναι μοναδικό.

  Είναι η μυρωδιά σου, είναι το βλέμμα σου, είναι το άγγιγμα σου, είναι η φωνή σου, είναι η αγκαλιά σου, είναι το περπάτημα σου, είναι ο τρόπος που στέκεσαι, είναι ο τρόπος που με φιλάς, είναι η αύρα σου, είναι η προσωπικότητα σου. Είσαι εσύ. Και είσαι τόσο διαφορετικός, μα είμαι κι εγώ, τόσο διαφορετική μαζί σου.

Όταν χάνεις κάτι που αγαπάς

Κι όταν ρωτήθηκε τι θα τον πλήγωνε περισσότερο, εκείνος αποκρίθηκε:  ότι θα χάσω κάτι που μου αρέσει πολύ .