Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Συναισθηματικά ευάλωτη...

 

...αυτή είναι η δύναμή μου.

Ευαλωτότητα < ευάλωτος + -ότητα < αρχαία ελληνική εὐάλωτος < εὖ + ἁλίσκομαι (παθητική φωνή του ρήματος αἱρέω)

  1. κυριεύομαι από τον εχθρό
  2. συλλαμβάνομαι από τον εχθρό
  3. συλλαμβάνομαι, γίνομαι αντιληπτός ενώ κάνω κάτι
Κυριεύομαι από το συναίσθημα, αφουγκράζομαι όλες τις συγκρούσεις, αφοσιώνομαι στους άλλους, επενδύω στις σχέσεις, δίνομαι, ανοίγομαι, πέφτω με τα μούτρα σε ό,τι απολαμβάνω από το πρώτο λεπτό. 

Είμαι συναισθηματικά αληθής, 
είμαι συναισθηματικά ευάλωτη.

Η ευαλωτότητά μου σημαίνει, ότι αρνούμαι να δείχνω και να φαίνομαι κάτι άλλο πέρα από αυτό που πραγματικά είμαι.

Εσύ θεωρείς την ευαλωτότητα ως αδυναμία και την άμυνα ως δύναμη.
Οι ευάλωτοι όμως δεν είμαστε αδύναμοι. Είμαστε αυτοί που συνειδητά κι ελεύθερα επιλέγουμε να εκφράζουμε τα συναισθήματά, τις σκέψεις και τις επιθυμίες μας στους άλλους χωρίς κανέναν φραγμό για το τι μπορεί να σκέφτονται οι γύρω για όλα αυτά.

Το συναισθηματικό ρίσκο είναι μεγάλο κι οι συνέπειες πολλές φορές αρνητικές προκαλώντας αναστάτωση κι αναταράξεις σε κάθε πτήση και κάθε διαδρομή.
Μα αλήθεια, δεν υπάρχει καλύτερο από το να εκθέτεις τον πραγματικό σου εαυτό, να τον αποδέχεσαι όπως είναι, να παραδέχεσαι τα λάθη σου και να μοιράζεσαι το είναι σου δίχως αναστολές.

Συναισθηματικά ευάλωτη λοιπόν,
αυτή είναι η μαγεία, η ελευθερία κι η δύναμή μου, 
που όσο περισσότερο εκτίθεμαι, τόσο πιο ανθεκτική γίνομαι.



Υ.Γ.  Το για πάντα δεν διαρκεί ποτέ
          και το ποτέ ανατρέπεται πάντα.

           (Σε κάποια ξωτικά εκεί έξω)






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αυτό που νιώθω για σένα είναι μοναδικό.

  Είναι η μυρωδιά σου, είναι το βλέμμα σου, είναι το άγγιγμα σου, είναι η φωνή σου, είναι η αγκαλιά σου, είναι το περπάτημα σου, είναι ο τρόπος που στέκεσαι, είναι ο τρόπος που με φιλάς, είναι η αύρα σου, είναι η προσωπικότητα σου. Είσαι εσύ. Και είσαι τόσο διαφορετικός, μα είμαι κι εγώ, τόσο διαφορετική μαζί σου.

Όταν χάνεις κάτι που αγαπάς

Κι όταν ρωτήθηκε τι θα τον πλήγωνε περισσότερο, εκείνος αποκρίθηκε:  ότι θα χάσω κάτι που μου αρέσει πολύ .