Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σε αναμονή·

Μέσα στην τόση αδιαφορία, ταιριάζαμε πολύ για να τα παρατήσω τόσο εύκολα. 

Μα.. 
μου είπες αύριο 
και αυτό το αύριο 
δεν ξημέρωσε ποτέ.
Κι ας πέρασαν τόσες μέρες από τότε.


Σήμερα το πρωί,
περίμενα στην στάση για το λεωφορείο,
το μεσημέρι
περίμενα στην ουρά για την τράπεζα,
το βράδυ 
περίμενα για να νυστάξω
κι όλες μου τις μέρες 
περιμένω να δω αν με θέλεις και πόσο.

 Η αναμονή δεν αυξάνει πάντα την επιθυμία.
Θα σε περίμενα πολύ ακόμη, 
αν ήξερα πως οι χάρτες σου με είχαν προορισμό.



Και τελικά,
ενόσω περίμενα να έρθεις, 
έφυγα εγώ.








Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αυτό που νιώθω για σένα είναι μοναδικό.

  Είναι η μυρωδιά σου, είναι το βλέμμα σου, είναι το άγγιγμα σου, είναι η φωνή σου, είναι η αγκαλιά σου, είναι το περπάτημα σου, είναι ο τρόπος που στέκεσαι, είναι ο τρόπος που με φιλάς, είναι η αύρα σου, είναι η προσωπικότητα σου. Είσαι εσύ. Και είσαι τόσο διαφορετικός, μα είμαι κι εγώ, τόσο διαφορετική μαζί σου.

Ημέρα της Γυναίκας 2022 - Χαρμολύπη

Ημέρα της γυναίκας σήμερα και δεν ξέρω αν από τα συναισθήματα μου υπερτερεί η χαρά ή η λύπη.

Γράμμα για τα αδέρφια μου

Δημιουργηθήκαμε στο ίδιο μέρος, οι καρδιές μας έμαθαν να χτυπούν σε εκείνο το ίδιο σώμα που μας φιλοξένησε μέχρι σιγά σιγά να γνωριστούμε. Γεννηθήκαμε τόσο όμοιοι, μα τόσο διαφορετικοί, με μια μικρή ιδιαιτερότητα, που όμως αυτή είναι η δύναμή μας!

Κι αν πληγωθείς, το δείχνεις πάντα;

Έξω βρέχει, μα το μυαλό μου πλημμυρίζει συναισθήματα και σκέψεις. Παίρνω το τηλέφωνο και εντελώς μηχανικά πληκτρολογώ το νούμερο σου. Ευτυχώς το σηκώνεις.  Σε ακούω μετά από καιρό. Λέμε λίγο τα νέα μας κι έπειτα σιωπή.

Γράμμα στον άγιο Βασίλη

  Άγιε μου Βασίλη, μπορεί να με θεωρείς μεγάλη για να σου γράφω γράμμα, μα μέσα μου παρέμεινα ένα παιδί. Ένα παιδί που επιθυμεί τα πιο όμορφα, τα πιο απλά, ίσως όμως και τα πιο δύσκολα για κάποιους, πράγματα.  Ένα παιδί γεμάτο όνειρα κι ελπίδες.